sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Kiss me goodbye.


In momentul asta simt ca asta este ultima oara cand voi scrie aici. De fapt, simt ca este ultima mea "relatie" cu internetul. Cu viata.
Sunt bolnava, dragii mei. Ma simt extraordinar de rau. Si mi-e frica. Mi-e frica sa nu termin "calatoria" asta la doar 19 ani. Suna pesimist si absurd, stiu. Dar mi-e frica.
Vreau doar sa aveti curajul sa fiti alaturi de mine indiferent de situatie. Si vreau ca, atunci cand veti primi "apelul", sa va stapaniti.
In momentul asta mi-e extraordinar de frica. Si de rau. Scriu printre frici, senzatii si dureri. In momentul asta nu vreau decat ori sa se termine bine ori rau. Dar deja nu mai suport.
Asigurati-va din cand in cand ca sunt ok.
Pentru ca simt ca zilele imi sunt numarate...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu