joi, 25 noiembrie 2010

My life be like


Am o neliniste. Si apare doar uneori. Ca presimtirile alea cu care va stresez mereu. Golul ala in stomac, senzatia aia de... rau. De cateva zile am observat ca a inceput iar sa imi faca inima figuri. Si nu la figurat, la propriu. Vechea mea problema s-a intors, si, mai nervoasa decat de obicei. Era inevitabil sa nu se intample asa ceva, a trecut prin multe. Dar parca acum e mult mai furioasa decat de obicei si, presimt... vrea sa imi dea o lectie. Mi-e frica de momentul ala. Pentru ca stiu ca va veni, si am inceput sa ma pregatesc pentru el. Dar asta nu conteaza acum.
Conteaza ca am nelinistile alea. Si cred ca stiu de ce. Pentru ca de data asta am inceput sa ma oblig sa te dau afara, si incepe sa functioneze. Si probabil am sentimentul etern ca te voi pierde definitiv. Dar, D. aseara a avut dreptate... in tot ce a zis, dar a avut dreptate cu afirmatia la care nu am mai avut raspuns: "De ce nu termini odata?" - "Pentru ca daca renunt de tot, am senzatia ca o sa il pierd de tot." - "Sandra, l-ai pierdut demult. De fapt, nici nu cred ca a fost vreodata al tau."
Are dreptate... Toti aveti dreptate. Sa nu credeti ca nu tin cont de ce ziceti, sau ca va raciti gura de pomana. Tin cont, dar inca sper. Sau speram. Si eram oarba. Orbita de dragostea mea pentru el ca sa vad cat de tare si bate joc.
Am o intrebare pentru tine, scumpul meu: Cum poti ? Cum poti sa iti bati joc in asa hal de o fata? De o prietenie? De una din persoanele care ti-au fost alaturi mereu? De un suflet? Cum ai putut sa ma aduci in situatia in care nici eu sa nu ma mai respect ca om? Cu ce ti-am gresit? Ca ti-am fost alaturi mereu? Cum poti sa iti bati joc de cineva care te iubeste din tot sufletul?...
Sper ca citesti blog-ul asta, pentru ca e pentru tine. Si daca nu acum, candva. Vreau macar sa vezi, putin cat poti de-aici, cat rau mi-ai facut. Si nu vreau decat sa te gandesti ca poate nu meritam.
Nu am facut decat sa te iubesc. Nu ai facut decat sa calci in picioare tot.
Iti multumesc. Si de data asta, te invinuiesc. Iar daca inima mea va ceda la un moment dat, vreau sa ma ai pe constiinta. Vreau sa stii ca cineva te-a iubit enorm si tu ti-ai batut joc. Si vreau ca, chestia asta, sa te bantuie toata viata ... !

Un comentariu:

  1. cred ca nici macar atat nu o sa primesti de la el.imi pare rau ca ti-ai pierdut timpul aiurea si revino-ti o data!o vrem inapoi pe sandra de dinainte!si il urasc din toata inima pe cel care a schimbat-o atat de mult!

    RăspundețiȘtergere