marți, 9 noiembrie 2010

Miss Independent.


Sunt o femeie independenta. Nu cred asta, stiu asta. Sunt independenta pentru ca ma leg singura la sireturi, imi incalzesc singura mancarea si imi aprind singura tigarea. Sunt independenta pentru ca imi gestionez banii, imi fac prieteni noi si ii mentin pe cei vechi. Independenta pentru ca am iubit cu tot sufletul, desi stiam riscurile. Sunt independenta pentru ca incep sa-mi dau singura sfaturi si nu ii mai cer voie mamei intotdeauna sa fac ceva. Sunt independenta pentru ca experimentez si pentru ca... ghici ce?! Traiesc singura frate intr-un oras strain. Ma rog, relativ strain. Cert e ca nu stau cu ai mei, deci e ceva.
Imi place sa cred ca sunt o femeie independenta, si chiar am impresia ca sunt. Voi deveni cea mai influenta femeie pe care o stiu. Am 19 ani si am realizat destule lucruri de care sunt mandra, am o duzina de greseli pe care nu le regret si am sufletul plin de iubire pentru voi, cei care meritati. Am 19 ani si am gustat iubirea, cu toate suisurile si coborasurile ei, am simtit tradarea si dezamagirea si am plans atat de mult incat, Marea Marmara ar fi invidioasa. Am 19 ani si am ras cu lacrimi de prea multe ori, am mult prea multi prieteni adevarati si imi place sa iubesc.
Sunt fata care mi-am dorit sa fiu. Si inca mai am foarte multe de facut. Crede-ma, sunt pustoaica de 19 ani care are atat de multe visuri de indeplinit incat mi s-ar spune probabil ca e imposibil. Dar, asta din cate ati observat toti, cand imi pun ceva in cap, imi iese. Si mi-am pus in cap ca, desi am trait din plin acesti 19 ani, e doar inceputul.

Sunt Sandra, am 19 ani, sunt o femeie independenta si voi schimba lumea intr-o buna zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu