vineri, 5 noiembrie 2010

?!

Ador calmul noptii. Ii ador intunericul, racoarea si acel... sentiment. Sentimentul de libertate. Pentru ca, eu asta simt noaptea. Ca sunt libera. Ca pot face orice. Ma gandeam mai devreme la jocul acela infam si ludic "Care sunt cele 3 lucruri pe care le-ai lua pe o insula pustie?"... Si daca as raspunde: "Noaptea, fericirea si ... " si as incheia asa? In primul rand as fi "condamnata" ca nu am ales "lucruri", ci senzatii... Sau altceva, oricum. Si cu punctele de suspensie cum ramane? Pai, prefer sa raman misterioasa si sa afirm ca ultimul lucru pe care l-as lua ar fi ... Si atat. Impune-ti sa te gandesti de ce am ales noaptea, ce semnificatii ascunse are, si ai sa realizezi lucrul pe care il iau din ea. Apoi, analizeaza fericirea. Daca ai reusit sa imi scoti acele 2 lucruri ascunse bine sub catalogari metaforice, am sa iti dezvalui si ce se ascunde sub acele trei puncte de suspensie. Ce se ascunde sub "the big number 3".
Pentru ca, daca ai observat, eu scriu doar noaptea. Asta ar trebui sa dea de gandit. Si fericirea imi lipseste de cele mai multe ori. Fericirea aia deplina. Nu cea de suprafata, ca de aia, slava Domnului, sunt satula.
Nu regret zilele sau momentele, regret noptile "pierdute" cu somnul. Imi place sa dorm, nu zic nu, si de fapt sunt una din persoanele care afirma cu nonsalanta ca "m-am nascut obosita". Dar as irosi noaptea altfel. De fapt, nu as irosi-o. Nu te gandi la prostii, nu sunt genul. Dar noaptea e ceva suprem.
"Noaptea este perioada de timp care se scurge între răsăritul și apusul soarelui. "
Suna atat de bine, pana si prin definitie. Incearca sa profiti de o noapte anume. Compara apoi cu o zi petrecuta la fel. Anunta-ma care e diferenta.

Poti sa imi multumesti mai tarziu.

Cu astea fiind spuse, ma retrag, pentru a profita inca putin de noaptea care mi-a ramas. Pe tine te las sa dormi... Pana maine, cand eu am sa dorm, iar tu ai sa regreti ca nu ai fost in locul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu