miercuri, 1 decembrie 2010

Awwww...


Dragii mei, va asteapta o perioada grea.
Pe cei care ati uitat de unde ati plecat. Care ati uitat cine a fost acolo.
Oficial, dar chiar O-F-I-C-I-A-L, Sandra a revenit. Nu "the old me", cliseul asta nu exista la mine.
Ma vroiati inapoi? Come and get me... twice as bad.
Da, am renuntat la inima de tot. De acum incolo e de plastic. ♥
Nu mai sunt Sandra dinainte, de care va era dor, aia e un nimic pe langa ce am ajuns.
Nu mai sunt rea, sunt fara suflet acum, deci sunt bad-to-the-bone.
Nu mai sufar, nu am pentru cine, sunteti toti niste caini.
Nu mai plang, imi sta prea bine cu machiajul si tenul perfect.
Nu mai fac glume pe seama voastra, va ironizez.
Nu ma mai agit, nu mai e problema mea.
Nu ma mai sperii de pierderi, cine ma iubeste, va fi langa mine mereu.
Nu va mai iubesc pe toti, nu meritati.
Nu ma face sa incep ce am sa-ti spun tie. Nu te mai iubesc, scumpule, nu am cum sa iubesc ceva care pentru mine nu mai exista :o3.
Nu radeti, nu ma laud aiurea... M-am schimbat extraordinar de mult. Veti vedea pe pielea voastra. Dar de acum incolo: nu ma veti calca pe coada, nu veti mai avea tupeu; nimeni nu ma va face sa plang, persoana care va incerca, va ajunge sa planga de buna voie; nu-mi cereti scuze, asigurati-va ca nu gresiti.
NU MAI AM SUFLET, nu incercati sa ma indulciti. Saptamana asta mi s-a confirmat ca daca eu nu sun, nu sunt sunata. Daca asa sta treaba, let's have some fun, shall we? ♥

Dragoste? Fa-ma sa rad.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu