miercuri, 20 octombrie 2010

Un strain printre straini





Gandeste-te la mine ca fata care a trecut pe langa tine azi pe strada. Cea cu fularul pus nonsalant si cu castile in urechi. Da, cea care ai vazut-o oprindu-se la magazin, sau asteptand metroul. Sunt exact persoana careia i-ai remarcat ochii aia negri, uitandu-se cu stupoare la tine sau analizand generalul. Sunt cea care te-a privit poate azi din cafenea, tragand intrigant din tigara.

Nu mai tii minte, nu am fost atat de importanta probabil. Dar eu te-am vazut. Pentru ca am talentul asta de a observa. Si analizez, crede-ma. Am momente cand ma uit la cate un necunoscut pe strada si ma intreb care e povestea lui. As fi fascinata si sunt mereu sa aud povesti noi. Povesti de viata. Asa cum, atunci cand vad un avion pe cer, ma intreb ce fel de persoane sunt in el si unde se duc. Poate maine va trece pe langa tine pe strada o persoana care nu mai are multe apusuri de prins. Sau poate pe langa tine maine va trece jumatatea ta. Cata atentie dai celor din jur? Cate persoane am neglijat sau am "pierdut" prin simplul fapt ca suntem prea ocupati si prea grabiti sa ajungem la destinatie? Suntem un popor de oameni stresati.

Dar... Sa revenim. Sunt fata aia care rade cu prietenii ei la cafea, se uita serioasa la cate un serial, zambeste intotdeauna la telefon, fumeaza cam prea mult si seara scrie in blog.
Cat de curios ai fi sa ma cunosti? Uita-te in jurul tau.

Poate, cine stie, maine trec pe langa tine pe strada...

Un comentariu:

  1. si ce sa vezi chiar ai trecut pe langa mine =)))

    cauta-ti alt popor mai nestresat mei ... :P

    RăspundețiȘtergere