miercuri, 13 octombrie 2010

Hey you... Me? Not you.. the new me!



Sunt extraordinar de fericita. Dar extraordinar la modul ca radiez! Si zambesc, si rad din orice, si-mi place. Merg pe strada si-mi place tot ce vad, dansez pe tot ce aud si vorbesc cu straini de parca mi-ar fi prieteni. Fericita ca in reclamele de la Orange sau ca in filmele de dragoste cu happy-end. Fericita ca atunci cand vezi rasaritul la mare, ca atunci cand parintii tai sunt mandrii de tine, ca atunci cand te lauda prietenii.
Am puterea sa zambesc iar, nu pentru ca trebuie, ci pentru ca vreau. Gust glumele din plin, imi iubesc prietenii si mai mult decat pana acum, ca si pe parinti, si imi place viata, frate!
Acum singura chestie la care ma gandesc e cum am putut sa fiu atat de... idioata, ca sa zic asa, sa stau suparata si sa sufar... Pentru ce? :)) Sa fim seriosi, sunt mai buna de atat. Pot mai mult. MERIT mai mult. Mult mai mult.
Acum am zambetul ala radiant, rad cu lacrimi si dansez pana obosesc. Acum ma gandesc la tot ce nu puteam atunci. Ti-am ridicat bariera. Sunt LIBERA.
Ai avut dreptate ("O sa-ti treaca"). Mi-a trecut. Doar ca mi-ai lasat un gust amar.
Inchei aici, si te pup. Sunt fericita! Si chiar vreau sa iti multumesc pentru tot. Nu ironic. Iti multumesc ca m-ai lasat sa te iubesc, ca te-am cunoscut cum nu te cunoaste nimeni, iti multumesc ca ai fost langa mine si ca am fost o perioada o parte din tine. Iti multumesc ca existi.

Dar acum sunt fericita. Radiez... Ma vezi, nu?! :)

Un comentariu: