marți, 12 octombrie 2010

Transmitting live from... the new me.



Raaaaaaappin' oooon :D Ba, ba, ba! I'm baaaaaaaack! Da, m-am intors. Aceeasi plina de viata si cu chef nebun de distractii, cu chef nebun de a gusta viata din plin! A durat ceva, cateva randuri scrise trist, cateva lacrimi pe obraz, doua-trei oftari si inca vreo patru priviri aruncate pe furis. Dar uite-ma, ti-am promis si mi-am promis ca nu ma va distruge nimeni si nimic. Si ti-am dovedit-o. Sunt tot eu, sunt de fapt mult mai puternica decat eram.

Cine m-a vindecat? Bucurestiul, oameni noi, prieteni noi, prietene care ma fac sa ma simt frumoasa, vechi prieteni care sunt mereu alaturi, detasarea si exact felul tau de a fi. Iti multumesc acum pentru cum esti. Datorita tie am ajuns sa fiu la fel de indiferenta. Si stii ceva? Imi pare rau ca te acuzam inainte! E chiar bine de tot sa fii asa!

Si hai sa-ti mai zic: nu vreau sa ma mai privesti cu subinteles, nu mai vreau sa ne vedem "la o tigare", nu mai vreau sa ma enervezi, nu mai poti si daca vrei oricum, nu, nu si iar nu.
Eu decid acum. Si eu am decis sa te elimin din viata mea. Din inima mea, de fapt. In viata mea te voi pastra ca prieten, asa cum trebuia de fapt sa te pastrez de la inceput.

Dar iti multumesc. M-ai facut mult mai puternica.

Iar tu, dragul meu... Ramai cu bine. Mi-am luat inima inapoi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu