vineri, 30 decembrie 2011

Let us pray.

Draga 2012,

Fii tu cel care nu ma dezamageste. Fii tu speranta mea de viitor si anul pe care il astept de mult timp. Fii tu cel care ma va face o persoana mai buna si care imi va reda sufletul.
Ia-mi tu lacrimile si supararea, nervii, atacurile de panica, gandurile rele si amenintarile.
Fii tu mai bun ca ceilalti.
Te astept cu zambetul pe buze, haine si prieteni noi, caracter schimbat, optimism si pofta de viata.
Am pentru tine o mica scrisoare de rugaminti:
Da-mi prieteni buni, care vor ramane acolo si cand muzica se opreste si nervii sunt intinsi la maxim.
Da-mi fericire pentru eroii mei si tot ce merita ei mai bun.
Da-mi rabdare, mai multa decat pana acum si demonstreaza-mi ca pot sa o folosesc in scopuri bune.
Da-mi ganduri bune pentru toti cei care nu ma au decat in gandurile lor negre.
Da-mi puterea de a zambi atunci cand toata lumea are nevoie de asta, da-mi sfatul potrivit pentru fiecare situatie in parte.
REda-mi increderea in mine si forta de a merge mai departe.
Da-mi... inima inapoi.
Da-mi vise, bucurii, lectii de invatat si oameni de pastrat.

A trecut anul asta fara sa il simt, si totusi a schimbat atat de multe. Te rog, 2012, macar tu, daca le schimbi, schimba-le in bine.
2012, te astept "noua". 2012, te astept plina de sperante.
Fii tu cel care nu ma dezamageste.

Draga 2012,

Fii tu cel mai bun an al meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu