duminică, 5 februarie 2012

It's decided. We're going to hell.


Pot sa spun ca ma simt relativ. Si atat.
Am facut prea multe compromisuri, am acceptat prea multe. Persoane, vorbe, ganduri, idei, com-pro-mi-suri.
M-a emotionat atat de tare comentariul primit la postarea anterioara, incat am varsat o lacrima. M-a facut sa realizez si eu ca... relativ are dreptate. Oricum, asa cum stiu ca stii si tu, altfel nu as fi avut cum sa procedez. Lasa frigul de afara, ala nu mai conteaza in astfel de momente.
Iti multumesc, si, desi te-ai semnat "Anonim", cred ca am o idee despre cine esti. Te iubesc, oricum, si tu stii asta. Si iti multumesc ca esti alaturi de mine.
Sunt puternica. In ultima vreme, cel putin, ma surprind si pe mine. Am trecut prin foarte multe, nu am cum sa fiu altfel.
Trebuie sa fiu asa. Sunt puternica pentru ca trebuie sa am taria sa ma trezesc dimineata. Pentru ca trebuie sa va incurajez pe voi cand aveti nevoie. Sunt puternica pentru ca trebuie. Pentru ca pot si pentru ca acum... asta vreau.
Trebuie sa simt si eu ceva. Si, deci... Ma simt puternica. Ma ajuta incredibil de mult.
Si oricum... ne-o cere varsta.
Ma apropii de fabuloasa varsta de 21 de ani. Nu am cum sa mai fiu copilul ala nebun care traieste intr-o lume fabuloasa. E vorba de realitate, si domnisoara aceasta te loveste atunci cand te astepti mai putin.
Daca mai iubesc? Sincer... nu stiu. Nu prea mai simt nimic. M-am "interiorizat". Daca mi se permite aceasta formulare invalida si fada.
Da, s-au intamplat multe in ultima vreme. Asa cum ti-am spus si tie, C., aseara, e mult de povestit. Ti-am spus pe scurt, oricum.
Am ajuns sa realizez ca se pot intampla atat de multe in doar 24 de ore, incat nici nu iti vine sa crezi. Se pot schimba relatii, se pot schimba vieti. In doar 24 de ore. Care... sa fim seriosi... Ce mai inseamna?
In ultima vreme... Am inceput sa imi refac relatiile mai vechi, sa ma ocup mai mult de viitorul meu, sa imi iau master-ul in "petrecut" [:)) i'm gonna do it, someday <3 ar="" br="" buna.="" cum="" de="" fi="" fiu="" inceput.="" la="" mai="" o="" persoana="" sa="" si...="" trebuit="">Sper in acest mod sa imi recuperez inima. Sufletul.
Sper sa pot sa incep sa simt iar.
Daca ai observat, nu am vorbit deloc de iubire. Si nici nu am sa mai vorbesc. Cel putin, nu acum.
Tie nu iti spun decat ca... o sa am grija de tine. Pentru ca asta vrei, si pentru ca ... asta e treaba mea pana la urma, nu? Nu iti face griji. Esti pe maini bune. Dar cred ca stii asta deja. De fapt... Trebuie doar sa mai citesti mesajul ala o data si o sa te lamuresti.
Sunt destul de optimista in ultima vreme. Am inceput sa ma gandesc ca... daca incerci sa privesti lucrurile putin mai bine, asa vor fi. Si e frumoasa senzatia.
Iar voua... Nu va spun decat ca sunt inca aici.. pentru cei care nu s-au intors. Ca sunt si am sa fiu MEREU langa voi... pentru toti ceilalti.
Nu va spun decat ca acum sunt bine. Si ca sunt pregatita sa dau piept cu domnisoara realitate mai mult decat oricand.
V-am spus ca am sa schimb lumea intr-o zi. Watch me !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu