luni, 12 decembrie 2011

You can find me.. there.

Ok, sunt ciudata. Recunosc asta dupa cele intamplate ieri. Si azi... dimineata. Dimineata, tine cont, pentru mine inseamna dupa 12 noaptea. Niciodata nu am sa prind "dimineata" aia de cafea, ora 08:00 AM si eventual primele stiri ale zilei. Decat daca am vreo insomnie sau trebuie sa ajung la vreun examen.
Mi-am descoperit o imunitate recenta la bautura. Adica, frate, amesteci, combini, sustragi, d-alea, d-alea si... nimic? E naspa, tinand cont ca toti in jurul tau se clatina pe picioare si te considera o semi-zeita. Tu razi in gand, e urat in realitate, sunt prietenii tai. Ciudat, oricum.
In plus de asta, poate a fost de vina si sarcasmul si ironia cu care am ajuns la acea petrecere, pregatita de orice fel de remarca sau rautate. Adica, pe bune, sunt Sandra... come on :)
M-ai socat si tu cand te-am vazut in ce hal ai ajuns. In afara faptului ca ai slabit enorm fizic, pare ca ai slabit la fel de mult si emotional. Nu m-ai convins cu zambetele care le aruncai tuturor sau "cheful" de viata. A., te cunoastem mai bine. Si emotiile adevarate ale oamenilor se citesc ori in ochi, ori in momentele cand au impresia ca nu se uita nimeni la ei.
Imi pare rau ca ai ajuns asa, nu ma asteptam. Adica, sincer, din moment ce nu a existat iubire, pentru ce/cine suferi?
Ai vrut sa imi arati rautate, n-a mers. Prietene, sunt extraordinar de puternica, n-ai auzit? Fata asta a trecut prin prea multe ca sa o doboare un spate intors subtil. Ti-ai intors spatele singur, nu te amagi.
In fine, esti un capitol incheiat si pus deoparte din viata mea.
Si totusi, aseara, nevrand sa ma laud, ca deh, nu-mi sta in caracter, am fost ZEITA. Am dedus asta dupa cum am fost intampinata, dupa cum toata lumea imi vroia prezenta si dupa zambetele pe care le aveau pe chip. Am dedus asta din nenumaratele bauturi care mi-au fost oferite sau privirile care mi-au fost aruncate. Da, stai calm, si pe ale tale le-am vazut, si nu numai eu.
Toate ca toate, dar ziua de ieri a meritat. Sa ne traiesti, L., sa speram ca ne vom putea relua prietenia si ... la cat mai multe petreceri pentru a ne sarbatori pe... noi. Impreuna, toti, cum am fost si suntem de 15 ani incoace. Give or take.
Ora 04:12 A.M. Nici acum nu ma ia somnul. E ciudat, avand in vedere ca am multa energie consumata la activ si foarte putina odihna. Sa spunem doar ca probabil petrecaretii profita mai mult de viata, somnul ii va astepta mai tarziu in viata. Si cum imi tot spune A.: "Ar trebui sa primesti o diploma, tu chiar esti cea mai petrecareata dintre toti."

Un comentariu: