vineri, 23 decembrie 2011

Shazam...

Ok, tinand cont de faptul ca mai suuuunt... 8 zile pana in 2012..
Stai. 8 zile?! Are you fucking kidding me? Ba, tre' sa ne ocupam de Rev', pronto!
Asa, revenind. 8 zile pana in 2012...
Asa cum am facut si anul trecut, am sa imi inchei pledoaria pentru 2011.

Dear 2011,
Te-am rugat cat am putut eu de frumos sa fii altfel. Ai fost cam la fel. Am inceput sa ma gandesc ca de la sfarsitul lunii august a fiecarui an, este perioada in care am sa fiu supusa la mari incercari. Si eu merg pe principiul ... "A TREIA oara nu mai fac" [Da, "Care-Unde <3", te contrazic, a doua oara o faci iar, pentru amuzament, prostie curata sau pur si simplu dorinta de a te increde intr-o lume care nu iti merita zambetele].
Ce sa zic, 2011. Esti al "bla-bla-miilea" barbat care m-a dezamagit.
Pe de alta parte, m-ai invatat lucruri noi. Si mi-ai aratat ca aici daca nu esti puternic si al dracu' nu reusesti nimic.
Sa-ti multumesc ca m-ai facut mai rea decat eram ? Hmm... Asta sa iti multumeasca ei [sarcasmul imi umple venele la ora asta]... "Victimele". Baietii din Puff, cuceririle spontane, cei care au depasit limita friend-zone nestiind ca nu sunt genul care le trebuie, prietenii tratati cu curul la prima greseala, parintii care vad privirile care nu le merita, etc etc etc etc... bla bla, i-don't-give-a-rat's-ass, bla bla.
Draaaaaaaaaga 2011, daca te luptai cu 2010 pentru detinerea recordului la "how-to-get-a-girl-fucked-up", ai castigat.
Sunt mai rece si mai rea decat iti poti imagina. Viata e prea grea ma, fetitele in roz nu depasesc usile dormitoarelor naive.
Deci da, 2011, ai castigat. Sa-ti spun o miiiica lista?!
Nu mai am incredere in nimeni, ma astept la un sut in fund de la cea mai apropiata persoana oricand.
Nu mai iubesc, prostia asta e pentru filme si pentru oamenii care sunt suficienti de naivi incat sa isi arunce fericirea pe geam.
Nu mai tolerez nimic care nu imi mai face placere. "Bitchier", remember?
Undeva, inauntru, inchisa bine bine, s-ar putea sa fie Sandra aia veche. Dar nici ea nu are sufletul inapoi.
[P.S. : Poate te hotarasti intr-o zi sa-mi inapoiezi inima, ca... tot la tine a ramas.]
So long, 2011. Mi-a facut placere. Oarecum, indubitabil.

2012... Chiar crezi ca... ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu