marți, 20 decembrie 2011

6 ways.. 1 love.

Si tumultul a inceput de joi seara, cand, apatica, cum sunt de obicei, am hotarat sa ies cu o gresita gasca la un gresit suc. Am continuat distractia si vineri seara, cu aceleasi greseli. Le-am corectat spre sfarsitul serii.
Apoi m-am gandit ca totusi ar trebui sa incep o viata noua, si am profitat de ziua de sambata.. sau de noaptea aceea din plin. Sucuri in Bavaria si Dublin, petrecareala si flirt nevinovat in Puff si super show la "Resedinta Damian" :)).
Tinand cont ca distractia nu se putea termina aici, am hotarat sa continuam a doua zi, in jurul pranzului, mutand "fun fun-ul" la o cafea si povestiri cu unul din prietenii care merita [Te iubesc, tampix.] si imediat dupa la Paulesti. Dupa care... Prestij, here we fuckin' come.
Azi a fost chill, o ciocolata calda, o bere retrasa, o cafea super buna [felicitari A.], povestiri si planuri de viitor, glume si prieteni buni, innoire si tresariri.
Diferenta e ca de sambata pana in momentul de fata am stiut sa aleg gasca potrivita. Prietenii potriviti, distractia potrivita. De sambata incoace am stiut sa ma valorez pe mine si sa ma vad asa cum sunt: o fata care merita.
Problema s-a ivit duminica seara, cand fata asta care merita, a realizat cele 6 directii. Una total nepotrivita dar amuzanta, oarecum. Alta total neinteresanta si careia i-am dat flit cam... nesimtit.
Alta careia i-am dat flit acum ceva timp si continua sa ma preseze. Inca una care nu depaseste limitele "friend zone" si imi trezeste oarecum spiritul maternal. Inca una care ma face sa ma simt protejata si... Ultima de care sunt atrasa, dar e cam complicata.
Ultima directie ma fascineaza, dar e total out of my line of business. Si ma oftica grav chestia asta. Esti genul ala de baiat care ofera prea mult mister si te lasa cu zambetul pe buze in orice moment... Pacat ca nu se poate. Cred. Ramane de vazut, adica... Tre' sa le incercam pe toate in viata, nu?
In acest tumultos weekend am avut parte de... 6 directii, saruturi furate, flirturi nevinovate, complimente gratuite, distractii si rasete cu gura pana la urechi, [aproape] coma de frig, tigari pierdute, bani cheltuiti in nestire, povestiri catre cea mai buna prietena, sau cei mai buni prieteni, dupa caz, si o inima care bate.. din nou.
Ce sa mai, weekend-ul asta merita replay. De fapt, fiecare zi a inceput sa ma surprinda cu ceva nou. Si imi place.
Va iubesc ... Pe toti cei care mi-ati ramas, pe toti cei care inca sunteti acolo si imi aratati ca viata e frumoasa si fara EL si fara toti cei care m-au lasat in urma.
Eu nu am sa las pe nimeni in urma. Eu iubesc. Eu investesc in oameni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu