miercuri, 15 decembrie 2010

":)" acnilic love.

N-am mai scris demult. Truth is, n-am mai avut timp, inspiratie sau.. determinare. Am o gramada de idei, pe baza carora as putea comenta continuu. Dar.. prefer sa ma abtin. Pentru ca am "a lot going on" in momentul asta. Si nu mai plec de la premiza ca nu voi putea face fata decat cu ajutor, pot si singura. Intotdeauna am reusit. Doar ca trebuie sa dau pe "slow motion". Trebuie analizat orice. Pentru ca fiecare gest sau actiune negandita, costa mult. Si asta cred ca stie oricine.
Sa spunem ca momentan sunt fata pe care nu o poti sau nu o MAI poti avea. O rebela, ca intotdeauna. Sa spunem ca am inceput sa traiesc pentru persoanele care chiar conteaza. Si sa spunem ca am inceput sa iubesc pe cine conteaza.
Am inceput sa ma valorific mai mult si am cazut de comun acord cu "corason"-ul, sa fiu mai gentila si mai precauta pe viitor. Lucram in echipa acum. Dar ne sfatuim cu "al" de sus, c.r.b.l. ii mai zice. Nu, nu ala de la Simplu 8-|.
Vine un moment in viata cand realizezi cine conteaza, cine nu mai conteaza, cine nu a contat si cine va conta intotdeauna. Dar apoi mai vine un moment in viata cand regreti pe cine ai pierdut. Din proprie initiativa, din impulsivitate sau pur si simplu fara voia ta. Si regretul ala te bantuie. Noaptea cand dormi, in vise, ziua cand te plimbi prin oras, si mai ales cand ramai singura. Si se spune ca atunci este momentul tau de glorie. Daca rezisti atunci, esti un om puternic.
Sunt o femeie puternica. O pustoaica, fie. 19 ani, bruneta, cu multa initiativa si cu credinta ca intr-o zi aceasta lume se va schimba datorita mie. Pentru ca tipa asta are multe in cap, multe de facut. Multe de schimbat. M-ai intalnit la facultate, sau pe strada, sau la magazin, sau chiar ma stii din cercul tau de prieteni.
Nu sunt genul care e de acord, si nu, nu sunt genul care se "amesteca" in multime. S-ar putea sa ma vezi atunci cand se rade dupa o poveste spusa de o fata, intr-o cafenea, sau atunci cand auzi un "yo nu cred", intr-un grup de oameni care se uita crucis, intrebandu-se "cu ce tupeu?". Asa ai sa ma recunosti, si te astept. Vreau sa vad ce iti poate pielea.
Daca maine ma recunosti sau vrei sa ma cauti, uita-te atent. Sunt peste tot. Eu sunt cea care iti va schimba mentalitatea si modul de viata. Eu sunt cea de care iti vei aduce aminte, intr-o seara tarzie, la un gand de cafea si un fum de tigara...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu