joi, 9 decembrie 2010

2011, hurry your ass up!


2010, dispari din viata mea!
Mi-ai facut numai rau. Te invinuiesc pentru:
- faptul ca m-ai lasat sa gandesc cu inima si nu cu capul.
- faptul ca mi-ai adus cea mai mare dezamagire din viata mea, si m-ai lasat sa imi traiesc cel mai mare cosmar. Prin faptul ca mi-ai aratat ce inseamna sa te doara sufletul.
- faptul ca m-ai lasat sa imi pierd prieteni si sa renunt usor la anumite persoane
- faptul ca nu imi mai pot numi casa un refugiu, un loc de bunastare
- faptul ca mi-ai permis sa las garda jos
- faptul ca nu m-ai maturizat cand a trebuit
- faptul ca m-ai fortat sa o iau de la inceput singura.
- faptul ca m-ai facut sa imi fie un dor execrabil de imens.
- faptul ca m-ai facut mai rea
- faptul ca nu am stiut sa ma exprim cum trebuia, cand trebuia
- faptul ca am ajuns ce am ajuns.

Lista e lunga. Rezumatul e scurt: 2010, te urasc! Dispari te rog din viata mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu