marți, 13 iulie 2010

Summer time.


A venit varaaaaaaaaaa \:D/ Da, stiu, am realizat cam tarziu :))
Dati vina pe BAC, va rog, mi-a mancat oricum sanatatea. Si daca stau sa ma gandesc bine oricum nu ma pot bucura inca de vara, ca mai e stresu' cu facultatea.
Da' cum suna: STUDENTA? :x
Cert e ca pana acum, vacanta mea nu prea a fost vacanta. Si m-a cam ajutat si vremea, sincer :">
Momentan simt vara asta din plin! Pentru ca e foarte cald, mi-am umplut sifonierul de rochite si haine de vara si pentru ca imi sta capu' numa' la distractii.
Cum cantau fetele de la Candy: in vara asta fac tot ce-mi trece prin caaaaaap \:d/ Sa speram ca apuc sa ma bucur de mare, ca la bulgari nu prea am apucat.
De fapt, nu sper, sunt sigura ca am sa fac si chestia asta.

Singurul meu sfat momentan: bucurati-va de vara asta! E perioada pe care o asteptam inca de vara trecuta :)) 8-> Si va fi de vis!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu