joi, 8 iulie 2010

Before I die, I should...


1. Sa ajung in Franta si in Egipt.
2. Sa imi vad idealurile atinse.
3. Sa nu mai fiu asa posesiva.
4. Sa reusesc sa raman in istorie.
5. Sa petrec o zi cu P!nk.
6. Sa beau o cafea cu Justin Timberlake.
7. Sa ii trimit pe ai mei sa viziteze locurile pe care au visat dintotdeauna sa le vada si in care nu au crezut ca vor putea ajunge vreodata. Vreau sa am certitudinea ca le vor vedea pe toate.
8. Sa imi fac mai mult timp pentru prietenii mei, fara a mai folosi vesnica scuza “nu pot azi, sunt ocupata”.
9. Sa imi petrec mai mult timp zambind, realizand ca altfel este timp pierdut.
10. Sa conduc un Ferrari.
11. Sa fiu in culise in timpul filmarii unui film de Oscar.
12. Sa fac cunostinta cu baietii de la Parazitii.
13. Sa scriu o carte.
14. Sa am o casa pe plaja.
15. Sa invat, in sfarsit, araba.
16. Sa vad o ploaie de stele.
17. Sa castig un premiu important.
18. Sa fac o descoperire.
19. Sa fac un graffiti.
20. Sa particip la o cursa de masini.
21. Sa imi cunosc sufletul pereche.
22. Sa fac bungee-jumping.
23. Sa vad aurora boreala.
24. Sa imi fac propriul cocktail.
25. Sa imi scriu numele pe o stea.
26. Sa ii salvez viata cuiva.
27. Sa fiu cea de care isi vor aduce toti aminte, cu un zambet pe buze.
28. Sa inventez un cuvant care sa ajunga in dictionar.
29. Sa imi fac un tatuaj.
30. Sa reusesc sa merg pe tocuri de 10.
31. Sa am propria firma de rochii de mireasa.
32. Sa ajung designer.
33. Sa vad stadionul echipei FC Barcelona.
34. Sa vizitez America.

To be continued ...

Un comentariu: