duminică, 11 iulie 2010

Imi pare rau dragoste, asta e.


Imi pare rau. Daca te-am ranit sau daca nu sunt asa cum ai vrea sa fiu.
Imi pare rau pentru aseara, pentru ca stiu ca nu ti-a picat bine. Imi pare rau ca sunt o dezamagire.
Imi pare rau ca uneori simt ca nu te mai vreau. Imi pare rau ca vreau ceva nou.
Imi pare rau ca incep sa te uit. Imi pare rau ca ti-ai batut joc, si ti-am permis. Imi pare rau ca nu sunt langa tine, acum.
Imi pare rau ca nu pot sa te sun cand am nevoie sa iti aud vocea. Imi pare rau ca nu ma pretuiesti asa mult.
Imi pare rau ca nu esti asa cum ma asteptam. Imi pare rau ca nu iti arati sentimentele. Imi pare rau ca am insistat si ca sunt posesiva. Imi pare rau ca nu stii ca in mine poti avea increderea cea mai mare.
Imi pare rau ca dupa tine va urma un "altul". Imi pare rau ca esti tot ce-mi doresc acum.
Imi pare rau ca mi-e in fiecare zi din ce in ce mai dor. Imi pare rau ca te voi astepta, probabil.

Imi pare rau ca nu esti aici. Imi pare rau ca ma vei pierde, incet incet...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu