vineri, 26 aprilie 2019

I'm still here

Acum un an..

Pe 26 Aprilie 2018 ma pregateam de amintiri noi. De distractii care nici nu stiam ca urmau sa devina povesti nemuritoare. Pe 26 Aprilie 2019 privesc in urma si zambesc, obosita dupa o zi in care mi-am mai adaugat o caramida la lucitorul viitor.
In Aprilie 2018 incercam sa trec peste un esec sentimental, incercam sa recladesc goluri lasate de anumite persoane si incercam sa zambesc. In Aprilie 2019 ii port cu mine in suflet, si zambesc fara sa incerc. 
In 2018 traiam intr-o lume cunoscuta, sigura si fatidica. In 2019 traiesc intr-o lume noua, plina de necunoscut si deschisa catre viitor. 
Anul trecut eram in siguranta. Anul asta sunt in miscare.
Ce repede trec anii peste noi, nu-i asa? Intreab-o pe S. din Aprilie 2018 daca ar fi crezut ca numai intr-un an, viata ei se va schimba complet. Ti-ar fi ras in fata, uraste schimbarile majore. Si totusi.. a facut saltul.
Anul trecut am reinvatat ce tare doare despartirea. De oameni, locuri si amintiri. Anul asta am reinvatat ce frumoase sunt inceputurile. 
Anul trecut eram pe marginea prapastiei, speriata sa nu cad. Si din sperietura, am reusit sa alunec, si sa ma julesc. Inca am cicatricile. Anul asta, prapastia a trecut, e verde tot in jur. 
Niciodata, oricat de greu e, oricat de .. monoton pare totul.. niciodata nu renunta. Nu exista lucru de nedepasit, om de neuitat sau durere de neinvins. 
In 2018 eram convinsa ca nu pot, si cumva.. ma resemnasem. Renuntasem la visele mari, pentru unele infime, multumindu-ma cu putin. In 2019 visele sunt in miscare. Da, alea mari. "Putin" nu mai exista in vocabularul meu, decat poate.. atunci cand cer inca o ora de somn.
In Aprilie 2018 aveam oameni buni langa mine, oameni de demult. In Aprilie 2019 am oameni magnifici. Oameni noi langa cei de demult. Avem bariere de depasit si lumi de cucerit.
Pe 26 Aprilie 2018 vorbeam o limba, radeam cu masura si planuiam o cafea tarzie. Pe 26 Aprilie 2019 vorbesc in limbile pamantului, rad din orice si imi planuiesc viitorul.
Un an in care am invatat ca pot. Orice, oricat. Un an in care am invatat ca oamenii care vor sa fie langa tine, vor fi, intr-un fel sau altul. Un an in care am invatat ca inceputurile noi sunt tare misto, si ca viitorul tau e la fel de grandios pe cat ti-l creezi. Intre Aprilie 2018 si Aprilie 2019 am creat amintiri, am vindecat rani, mi-am marit familia si am adaugat oameni noi in suflet. Am invatat sa ma temperez si sa imi fac viata atat de frumoasa pe cat vreau sa o traiesc. Am invatat ca a fi om e lucrul cel mai important si ca zambetul meu e mult mai frumos decat cearcanele mari. 
La cate am realizat intr-un singur an, stau si ma gandesc... iti dai seama ca am o viata intreaga inainte?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu