sâmbătă, 17 noiembrie 2018

#reset

Stii ce vreau?
Esti sigur?
Esti ferm convins ca poti sa oferi?
Vreau sa fii sigur. Si dupa iti spun si de ce.
Hai. Indrazneste.
Poti?
Esti tu ala?


Ok, hai sa vedem.
Imi trebuie doua brate care sa ma faca sa ma simt protejata. Vreau sa am de-a face cu mana care ma mangaie pe fata cand problemele ma doboara si trebuie sa imi stearga cineva o urma de lacrima. Vreau bratul care ma strange la piept cand e mandru de mine ca mi-am mai atins un ideal. Vreau pumnul care sa bata in masa cand incep sa am crizele mele de copil mult prea rasfatat. Mainile care stiu sa ma puna la perete cand vreau o noapte in care sa ma simt femeie.
Imi trebuie un piept in care sa ma cuibaresc cand gradele din termometru scad dramatic. Sau cand am nevoie sa aud bataile unei inimi care canta pe refrenul meu, cand afara e doar zgomot de fundal.
Vreau buzele care stiu sa scoata la iveala zambetul care imi inmoaie genunchii. Care ma alina cand simt ca nu mai pot. Vreau gura care stie ce si cand sa zica. Care stie sa ma puna la locul meu cand trebuie, si stie sa taca atunci cand vreau sa fiu ascultata.
Vreau ochii care mi-au amortit inima la prima vedere. Cei care lucesc cand sunt fericita. Care sunt reci cand lumea e falsa.
Vreau doua maini care sa ma faca sa ma simt acasa, un trup care sa-mi apartina si o inima sa bata doar pentru mine.
Vreau un caracter puternic, care nu se sfieste sa fie timid uneori. Vreau un barbat care stie sa fie copil in zilele senine. Vreau minciunile potrivite si adevarul dureros.
Sunt doar 50% din femeia care sper sa fiu intr-o zi. Ce pot sa ofer? Lumea.

Asa ca nu.
Imi pare rau.
Pariul e pierdut.
Nu stii tu sa fii barbat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu