marți, 10 aprilie 2012

Revolution.

Vorbesc din partea celor care sunt mult prea ocupati sau distrati ca sa spuna ceva. Here we go.
Suntem cei care au depasit 20 de ani, care au apucat doua milenii si au trait in fabulosii ani '90.
Noi suntem cei care au apucat desenele in engleza, astfel invatand a doua limba. Noi aveam ca film preferat Vrajitorul din Oz si ne distram de pe urma vesnicilor Tom & Jerry.
Noi suntem cei care au supravietuit cazaturilor de la fotbal, de la castelul, cei care aveau cele mai bune locuri de ascuns la pititea si care invatau culorile folosindu-le la leapsa.
Noi am trecut prin frangeri de inimi la o varsta acceptabila, si nu la 13 ani, cand... sincer... nu cred ca stiam ce inseamna heartbroken.
Noi sufeream cand ni se spargea mingea, nu cand ne trada cea mai buna prietena.
Noi suntem cei care au profitat la maxim de prietenie, care ne strigam sa iesim afara si nu ne dadeam sms-uri.
Batai cu apa? Vara era domeniul lor. Batai cu zapada? Welcome winter.
Suntem generatia care a stiut cum sa treaca prin fiecare perioada a vietii, lasand in ea cele mai frumoase amintiri.
Acum suntem depasiti de fabuloasa varsta de 20 de ani. Acum incepem sa ne maturizam. Acum punem accent pe imagine, dar si mai mult pe cuvintele care le lasam in urma. Acum vrem sa ne lasam amprenta asupra lumii.
Noi suntem cei de la coltul strazii, in miez de noapte, pe care ii auzi razand sau povestind. Cei pe langa care treci si pe care ii analizezi.
Noi, cei pe care ii vezi, suntem tot cei pe care ii vedeai acum 10-15 ani cu mingea in mana. Am lasat mingea si am luat cutiile de bere. Am lasat leapsa si am luat pachetele de tigari. Nu e ceva de mandrit, dar este un fel de maturizare.
Si, totodata, noi suntem cei care au trecut prin atatea momente frumoase incat au ce povesti nepotilor. Tot noi suntem cei care am trecut prin atatea momente grele incat am devenit persoanele ambitioase de azi. Noi suntem vechea poza din album, cu ceva centimetri peste.
O sa ne vezi diseara iar. Probabil tot acolo. Pentru ca ne reprezentam cartierul minunat, nu?
O sa auzi rasete, idei si chiar tocuri. Daca reusesti sa ne captezi atentia, priveste-ne in ochi. Ai sa vezi atunci ce am vrut sa spun. Ai sa vezi acolo copilarie, rasete, amintiri de viata, momente grele depasite si multe ambitii de viitor.
Noi suntem cei trecuti de 20 de ani. Cei care au apucat doua milenii si au trait in fabulosii ani '90.
Noi reprezentam acest oras. Cu multe povesti extraordinare de transmis mai departe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu