marți, 1 noiembrie 2011

Fuck it, I'm going back.

Bolnava. Stricata.
Si totusi... rabdatoare.
Nu ma lasa ceva sa renunt. "Ceva"-ul ala este mai puternic decat mine. Altfel, probabil, as fi renuntat demult. Ceva imi spune ca nu trebuie sa renunt. Trebuie sa lupt.
Se spune ca un om, daca este norocos, are parte o singura data in viata de dragostea adevarata. Dupa, daca o pierde, trebuie sa fie foarte norocos sa mai primeasca o sansa. Daca va primi.
Eu nu am fost niciodata foarte norocoasa. Iar eu nu cred in doua mari povesti de dragoste. Eu cred in dragostea adevarata, cea care ti se intampla o singura data in viata. Nu conteaza varsta, asa cum zic "cei mari", ca "esti mult prea tanara sa crezi ca acum ai gasit dragostea adevarata". Nu conteaza decat sentimentul.
Si cum stii ca iubesti? Crede-ma, stii.
Mai sunt si acei oameni care si-au pierdut dreptul la fericire. Cei "chinuiti". Le recunosti durerea dupa ochi. Pentru ca oamenii "chinuiti" nu mai au licarirea aceea in ochi. Iar mie nu mi s-a mai spus demult ca imi stralucesc ochii.
Eu m-am pierdut de mine si de fericirea mea demult.
Sunt stricata. Bolnava.

Sunt una din persoanele care nu au dreptul la fericire.

Un comentariu: