luni, 21 martie 2011

I beg you different.

- Haha, n-am sa ma mai intorc niciodata.
- Bine, bine... Unde n-ai sa te mai intorci?
- Acolo.
- Acolo, unde?
- Acolo, intre frumos si urat, intre incet si repede, langa el sau oriunde.
- Fii mai concisa.
- Acolo, in bratele unde ma simt iubita, langa trupul care ma inspira.
- Si totusi... ?!
- Si totusi, acolo, intre batai de inima si respiratii antrenante.
- Langa...
- Langa acei ochi in care iarna imi gasesc marea. Rasaritul si apusul. Viitorul.
- Langa... el?
- Fizic si psihic, nu.
- Sufleteste ai sa poti?
- Sufleteste nu.
- Pai...
- Pai sufleteste nu am sa imi revin. S-a jucat cu el.
- Cu el?!
- Cu sufletul. Masculinul de la inima. Nu a mai ramas nici cenusa pe care sa o arunc in mare in miezul noptii, la primul val.
- Si atunci?!
- Si atunci.. Asa sa fie. Dar ma retrag.
- Fizic?
- Si psihic.
- Si e de ras?
- Pai da... Haha... Nu am sa ma mai intorc niciodata.
- Niciodata?
- Nicicand. Poate doar...
- Poate doar ... ?
- Poate doar. Atat. Acum vreau doar sa profit de ultima tigara.
- Ultima... Da. Trebuie sa iti iei maine alt pachet.
- Maine.. Ce bine suna: maine...

Un comentariu: